טיפים לקבלת הלוואה לפתיחת עסק חדש

פתחתם עסק ותכננתם לקחת הלוואה לפתיחת עסק ומתחילים לחפש את הבנק הכי כדאי. לאחרונה הבנקים מציים הלוואות הלוואה לפתיחת עסק חדש בתנאים נוחים, עם ריבית נמוכה. בהתחשב בכך ההלוואות לעסק חדש נעשו יותר אטרקטיביים. ריכזנו רשימה של 6 עצות מועילות עבור אלה שרוצים לבקש הלוואה לעסק חדש.

הצעות להלוואות בשוק הבנקאי

כמו במקרה של כל החלטה חשובה, כאשר ברצונכם לבקש הלוואה מהבנק, אתם צריכים לבחון מספר הצעות כדי להשוות ביניהן מבחינת הריבית והעמלות עבור משך הזמן של ההלוואה.

לבדוק את האותיות הקטנות

בדקו אם תנאי ההלוואה הם נכונים מבחינת עלויות. הבנקים מחויבים על פי חוק על שקיפות לגבי שיעורי ריבית, עמלות, אך תקראו את האותיות הקטנות כדי שמאוחר יותר לא תהיו מופתעים לא לטובה. הבנקים מפרסמים שיעורי ריבית אטרקטיביים מאד עבור הצרכנים, אך לפעמים הם תקפים רק עבור קטגוריה מסוימת של לקוחות עם פרופיל כספי ואשראי מצוין מבחינתם. היבט נוסף קשור לביטוח במקרה של מוות/מחלה/אבטלה. מספר בנקים מציעים הלוואה ללא תשלום נוסף על הביטוח הנדרש,אך ישנם גם בנקים שדורשים תשלום וזה אומר תוספת עלות.

תנאי החזר ההלוואה

יש לבדוק מה קורה אם אתם רוצים לפרוע את ההלוואה לעסק החדש יותר מוקדם. במקרה של הלוואות לעסק עם ריבית משתנה, הבנקים לא מורשים לפצות אתכם על הפירעון המוקדם. עם זאת, אם אתם מעדיפים להיות בטוחים שלא יהיו תשלומים נוספים, יש לבחור הלוואה עם ריבית קבועה.

 לבדוק הלוואה בכרטיס האשראי

לפני הגשת בקשה לקבלת הלוואה אישית יש לקחת בחשבון סוגים אחרים של הלוואות. אם אין לכם הרבה כרטיס אשראי הלוואה בכרטיס האשראי יכול להיות פתרון טוב יותר. בצורה זו תוכלו סכום כסף שמייצג 4 עד 8 משכורות ויש לכם יתרון נוסף כי תוכלו ליהנות מתקופת חסד של עד 55 ימים עבור ההחזר הראשון של ההלוואה.

הסכום המרבי של ההלוואה

הבנקים יקבעו את הסכום המקסימאלי שאתם יכולים לקבל, בהתאם להכנסות שלכם. לפעמים לוקחים בחשבון הכנסה אחרת. לכן, ברגע שהחלטתם לבקש הלוואה, עדיף לבקש סימולציה בבנק כדי לראות אם הבנק יכול להלוות את הסכום הרצוי.

הלוואות לוקחים במקום אחד

הרוב המכריע של בנקים גובים עמלות ואם אתם לוקחים הלוואות בכמה בנקים אתם משלמים אותן העמלות כל כך הרבה פעמים. בנוסף, כל מני בנקים אחרים יכולים להציע הלוואות חדשות שאתם לא ממש צריכים. רצוי שתסרבו.